mandag den 31. oktober 2011

BS OG BASSERNE! og mig :)

Nu vil jeg jo lige blog lidt om noget jeg sagde ja til for 6 måneder siden. Nemlig og være med i et TV program ved navn BS og Basserne 2, med kvinder.

Jeg har drømt om forsvaret siden jeg var en lille pige og har altid vidst at det sku være min fremtid.
men så kom der lige nogen kilo i vejen :-/ ...

Men så var jeg så heldig at tv2 søgte nogen kvindelige tykke basser, med en drøm om at komme ind i Forsvaret, og det ku jeg ikk lige modstå. så jeg sendte en ansøgning og BUM , jeg blev sku optaget til og være en tyk basse under B.s christiansen. som nu er startet på Tv 2.

Vil prøve og lave 7 indlæg om min tid som tyk basse, til forhåbentlig tynd basse ? men det må tiden vise.

PROGRAM 1 startede i maj måned. på Høvelte Livgarde kaserne. spændende sted, med masser af Høje tynde soldater, med deres arbejde, som droningens livgarder.
Der skulle jeg møde 11 andre basser for første gang. som stod i selv samme situation som mig, de var tykke og havde en drøm ligesom mig. Nemlig og komme i forsvaret.
Vi skulle alle tag beslutningen om at lave vores liv om, blive sunde, og tabe os et par kilo ;) for overhovedet og kunne stile mod forsvaret og vores drøm.

Her blev vi knoklet godt i gennem i 3 test som vi efter 5 måneder skal kunne klare.
vi havde en løbe test på 3 km på under 18 min. En cykeltest på 20 km på under 60 min og til sidst en gå test på 8 km på under 72 min. Vi havde 3 dage sammen , hvor vi ikke lavet andet end og knokle. og det var HÅRDT! og der gik det op for os vi virkelig kom på prøve, og at denne beslutning , ville være en af de hårdeste vi nogensinde ville komme til og tag. Beslutningen om at ændre vores liv, for good !  men det var start skudet til mit nye liv , som jeg nu vil dele med jer som læser :)

12 piger.hver med en skøn personlighed, kækhed og så os lige den der tøshed :), en meget sød Bs som nu er startet på tv2 ! vi starter i det tykke og hårde. og da os lige i det fantastiske Røde kluns :)
De piger som jeg skal svede, græde og kæmpe med de næste 5 måneder!
I kan følge os Hver tirsdag kl 20:50 på TV2.

1 kommentar:

  1. Hej søs.

    Vi skal ha gjort noget ved din sorte baggrund på bloggen, den er ikke rar for øjnene, vi må lige få lagt den baggrund ind vi fandt sidst :) jeg hjælper selvfølgelig gerne.

    dejligt at læse din historie. og glæder mig til at læse med fremover.

    Knus SØS

    SvarSlet