tirsdag den 1. februar 2011

Lækker søskende dag ..

For mig at være så berriget, at have 5 store søstre. det er vidunderligt :) Men dagen i dag har jeg brugt på den mest specielle af dem alle.. Nemlig min dejlige Sara <3
Jeg har været så heldig at vinde et lille gavekort til sportmaster på 500,- for deltagelse i et vægttabnings projekt. Og hvem kan ikke bruge dem, det kan jeg. så jeg fik lavet aftale med min dejlige søster om at nu skulle vi godt nok have en dejlig dag :)
Så jeg fik hjælp til og få købt nogle mega fede sko + et par mere :) Det var nu meget dejligt, da jeg jo kun har været så heldig at have et par, udtrådte slidte gamle nogen hehe..
Efter den lille hjælp inviterede jeg på cafe besøg .. og så startede hyggen jo rigtig først :)

Vi fik en lækker Latte og cappocino , dertil en lækker sprød Clubsandwich med nogen lækre toffel'både, lidt lækkert grønt, og en go portion søskende hygge :)

Det var så lækkert, bare og kunne sidde der i et par timer, rigtig hygge, med den der kedelige gråvejrs dag uden for. Bare mig og hende :) Lækre blir det bare ikke :)

En kedelig gråvejrs tirsdag, blev bare den anelse bedre idag :) Tak for hyggen. Kan anbefales :) Og skal helt sikkert gøres igen :)

2 kommentarer: